H.Grahn

Alla inlägg under juli 2011

Av Hilda Grahn - 26 juli 2011 21:42

      Saker som man går runt och småskrattar åt när man tänker på dem, saker som förgyller dagen. Borde hända varje dag.

Idag var det min bror Oskar som fick mig att skratta högt.
Jag skickade iväg ett sms till min kära bror i min desperata iver och i detta sms stod det: Säg några kloka ord pappa yttrat...

Då svarade min bror med detta raka och enligt han sanningsenliga svar: Skrev du klok och pappa i samma mening?
Haha.

Nej, det var faktiskt inte så saningsenligt. Min pappa sa faktiskt engång "Bättre fet och frisk än smal och sjuk." Sant, så sant.


  En bland många kyrkoruiner i Visby.

           På väg till Gotland.         Raukar på Fårö.    På väg över till Fårö.

Några av många bilder från Gotland, fler kommer.



Peace out,

Av Hilda Grahn - 24 juli 2011 22:08

Först och främst så har jag en massa bilder att visa, ska bara ha ork att redigera. Gotland var underbart. Men så fanns ju alla förutsättningar för det också.

Tillbaka till verkligheten.

Jobba,jobba. Men mitt bland allt jobb fick jag fly iväg ett ögonblick med underbara vänner.
Vi tog oss en trip till Oskarshamn in i en studio, där någon annan än en själv fick göra jobbet med sminket.
Många klick blev det men för min del fick det bara bli en bild som minne av denna dagen.


Men nu sprängs snart mitt huvud, eller iallafall en bit av det.

Hatar huvudvärk.


Vill bara säga att allt blir så mycket bättre med dig vid min sida.

       från vänster Linnéa, Jennifer, Mimmi & Jag.

Ingen behöver många, men alla behöver någon.


peace out.

Av Hilda Grahn - 10 juli 2011 17:27

NU drar vi (Jag och Max) till Gotland, åh underbara Gotland.

För tillfället är nästan allt packat och ganska lugnt, förutom att mamma springer runt och är jätte nervös..

Gosch.


    See ya in a week.

Ovido - Quiz & Flashcards