H.Grahn

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Jag har fått nog av folk med falska motiv.

Av Hilda Grahn - 2 januari 2013 21:41

Men du vet väl att när man förlorar någon nära så

förlorar man dem egentligen inte.

De bara flyttar in i en speciell del av ditt hjärta.

 


Då blev det ett nytt år igen och denna gången blev det 2013.

Nya vägar, nya val och nya framtidsförhoppningar.

"Detta ska bli det bästa året någonsin!"

"Precis som året dess för innan då?"

Ja, varje nyår låter det likadant och samma saker lovas, samma löften bryts och sen börjar vi om igen.

Men visst, varje kommande år är inte det föregångna likt och det vet vi.

Vi vet dock aldrig på vilket sätt det kommer bli annorlunda eller vart vi kommer hamna i slutändan.

Men det sista jag vill är att ta hoppet från människan, man kan alltid påverka sitt liv med sina val.

Påverka. I rätt riktning.

The Earth is your playground.

And you can hold it in your arms.

      

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda Grahn - 20 april 2014 17:45


Nu blir en förändring, allt dåligt blir bra.   Har redigerat lite flera bilder på Jennifers lilla sötnos och tänkte tipsa lite om vilka verktyg och effekter jag använder mig av särskilt när de gäller barn bilder. Då vill man ju oftast ha ljus...

Av Hilda Grahn - 15 april 2014 21:51

I think I was blind before I met you. Now I don’t know where I am and I don’t know where I’ve been, But I know where I want to go.   Så var den här igen, månaden som velar fram och tillbaka mellan iskallt och dundervarmt. Sve...

Av Hilda Grahn - 6 april 2014 00:08


Våren kommer och går, nästan som en katt - och råttalek. Vi blir som vårblommor som suckar efter solens alla strålar  för att sedan stänga in oss när kylan och regnet återigen tränger på. Och vi blir lika besvikna vareviga gång, alltid lika för...

Av Hilda Grahn - 8 mars 2014 13:13


Hade en tanke om att jag skulle ta tag i denna blogg. En idé om en ren fotoblogg, med lite tips och tutorials.. men ibland kommer vardagen ivägen. Eller nästan alltid. Men jag börjar med detta inlägget och tipsar om en app som jag brukar använd...

Av Hilda Grahn - 4 december 2013 21:26


Just saying.   Mörkret fylls upp utav glittrande fönster. Inomhus brinner ljus och skapar en såndär känsla, en känsla av att vilja trycka bort mörkret men ändå ha det nära. För ljus är ju inget mysigt när det brinner utan mörker. Och ...

Ovido - Quiz & Flashcards