H.Grahn

Alla inlägg under april 2012

Av Hilda Grahn - 25 april 2012 10:00

För om jag tar i för löst har jag förlotat allt i morgonbitti. 



Två bilder från Paris, och ja det blev både i färg och svartvitt. Mest för att jag inte kan bestämma mig för vad som faller mig bäst i smaken.. Ni kan ju säga vad ni tycker?
Första bilden är utanför Notre Dame och den andra är en utav alla broar där par hängt hänglås och skrivit sina namn på, hela broar är fulla utav sådana. Det sägs att man ska hålla ihop för evigt då..
Annars var Paris underbart, förutom kiss lukten utanför Gare du Nord, haha. 
Jag har sett och upplevt en massa, gått flera mil och försökt förstå frankengelska, för ja fransmännen är fortfarande lika dåliga på

engelska och eftersom det knappt inte ens finns några ungdomar som kan det så kommer det nog förbli så. 
Det mäktigaste av allt var nog Varsailles, skulle inte tacka nej till att ha det som en sommarstuga.. fast då får någon annan städa. 
Det kommer fler bilder, lovar.

         



Av Hilda Grahn - 10 april 2012 13:44

You're young until you're not.
You love until you don't.
You try until you can't.
You laugh until you cry.
You cry until you laugh.
And everyone must breathe, until their dying breath.


Nu ska det sista slängas ner i resväskan och sedan ska jag ta en powernap.

För när mamma kommer hem bär det iväg till Göteborg, spendera en natt hos Mooji och 

tidigt imorgon lyfter flyget till Frankrike, Paris. 

På gund av brist på minneskort så får datorn flyga med och då kanske det kommer upp en bild eller två.

Who knows.

Nu har jag även klickat hem mitt projektarbete, yey. Men nu är det bara den där jävla rapporten kvar.

Det finns ju roligare saker att göra känner jag..


Här får ni en bild som jag tagit till Jennifers projektarbete, ett litet smakprov.

På bilden är det just hon, Jennifer.


 

Hejdå Sverige!

Ovido - Quiz & Flashcards