H.Grahn

Alla inlägg under mars 2012

Av Hilda Grahn - 8 mars 2012 21:31



Men jag hoppas att jag stoppas i hissen utav dig.


1 månad och 2 dagar kvar. 
Ska bara bli så skönt att få en paus i stressen, att stå i en annan stad i ett annat land och rensa tankarna.

Dra in luften och känna att man inte MÅSTE göra något än att just vara.

Usch, det är så mycket nu så egentligen hinner jag inte med det här.. 

Jag skulle lagt upp lite tips på hur jag redigerar bilder, men just nu så finns det så mycket annat som måste göras.
Tyvärr.

Jag springer runt bland mina vänner, äter och fika, inviger den nya tekannan, städar och står i.
Allt bara för att inte sätta mig vid datorn, men jag måste plugga och då måste jag sitta vid datorn.
Jag saknar skolböckerna, en penna och ett block.

Livet är hårt ibland..


ännu en egopic, men jag har bilder i kameran.. Jag har bara inte hunnit.

   


Ovido - Quiz & Flashcards