H.Grahn

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Hilda Grahn - 15 april 2014 21:51

I think I was blind before I met you.
Now I don’t know where I am and I don’t know where I’ve been,
But I know where I want to go.

 


Så var den här igen, månaden som velar fram och tillbaka mellan iskallt och dundervarmt.

Svett och tårar. Nej, kanske inte riktigt. Men samtidigt som jag älskar vårt kära April, så finns det något 

tveksamt innanför. Något som tränger på och gör sig till en klump i både hals och mage. 

Jag känner en saknad, en djup saknad av något oersättligt. Av någon. 

Och det kanske är på grund av detta jag känner hatkärlek till april; det är din månad. Det är din dag.

Jag ska hedra ditt minne, din själ och vår saknad.

För här hos oss finns du alltid kvar.

 

Men nu kommer vi till något annat, men som ändå är så nära.

Livets cirkel, nytt liv. Nytt hopp.

Fotograferade 6 månaders bilder på lilla Wille och hur kan man misslyckas med en sån sötnos?

Jag älskar att fota barn, det finns inget ont i dem.. inget alls.

 

Har ni några frågor? Bara fråga på!

     

/H.Grahn

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards